Eduskuntavaalikampanjani

”Virkamies ja yrittäjä samassa paketissa”. Näin minua kuvasi yksi tiimini opettajista. Hänen mielestään huolehdin siitä, että prosessi etenee ja sääntöjä noudatetaan. Toisaalta etsin keinoja turhan byrokratian välttämiseen, kehitän aktiivisesti asioita ja olen joustava.

Olen perheenäiti, johtamisen yliopettaja ja tiimipäällikkö. Minulla on pitkä työkokemus maamme korkeakouluista niin työntekijänä kuin esimiehenäkin. Äitinä ja kouluttajana olen oppinut tuntemaan eri koulutusasteet ja näkemään niissä olevat arjen kehittämistarpeet.

Minä tarjoan päätöksentekoon vahvaa koulutussektorin työkokemusta ja näkemystä kestävä kehitys huomioiden. Päätöksenteossa on tärkeä ymmärtää eri näkökantoja ja kuunnella asianosaisia. Osallistavalla kehittämisellä voimme tehdä harkittuja päätöksiä ja sitouttaa ihmisiä niihin. Haluan myös varmistaa, että työnteko on taloudellisesti kannattavaa.

Jätä kommentti